دلخوشیهای ما...

یک شب سرد فوتبالی

1392/9/25 11:25
نویسنده : تارا
662 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یکی از شبهای سردزمستونه وطبق معمول پسرها میدون جنگ راه انداختن

من برای برقراری صلح یه فکری دارم

 

 بابایی پسرها ویک توپ فوتبال

 

واونوقته که خونه میشه زمین فوتبال

بالاخره از دعوای بچه هاکه بهتره

 

                  

 

 

 

                                                  

                                                      

 

 

                                         اینم منم......

 

 

 و این هم پایان مسابقه

 

                                              

 

                                                      

 

 

                                                

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مائده
24 آذر 92 21:42
سلااااااااااااااااام تارا جون چطوری خانومی چه عجب امدی گلم ایشالله همیشه دورت شلوغ باشه و با پسملیات سرگرم باشی
تارا
پاسخ
ممنووون عزیزم
مامان لي لي
25 آذر 92 4:28
کافه چی قهوه بیار تلخ تلخ دروغ هایش آنقدر شیرین بود که هنوز دلم را میزند...
تارا
پاسخ
مامان لي لي
25 آذر 92 6:02
سلام و دو صد بدرود به تاراي عزيزززززززم.... خيلي دير آپ كردي ها خواهر
تارا
پاسخ
شرررررررمنده عزیزم بااین دوتا فضول(البته با بابایی سه تا)مگه فرصت واسه اپ کردن میمونه
مامان لي لي
25 آذر 92 6:04
ايول چه باحاللللللللللللل خيلي قشنگ نوشته بودي چقدر خوبه هردوتا پسرن با باباشون راحت بازي ميكنن انگار سه تا داداشن تارا جونم تو داور بودي؟؟
تارا
پاسخ
اره لی لی جون من هم داوربودم هم عکاس
مامان لي لي
25 آذر 92 8:14
سلام خواهر گلم خيلي عزيزييييييييي...... صبحي كه با كامنت هاي تو شروع بشه مگه ميشه قشنگ نباشههههه
مامان لي لي
25 آذر 92 8:15
خيلي دوستت دارم تارا جونم ممنون از جملات قشنگ ات
مامان لي لي
25 آذر 92 8:16
ديگه هوس دختر نكني هاااااااااا همين سه تا پسرات و بزرگ كن بسه خواهر
تارا
پاسخ
نگوووووووووووووووووووووووووووو توروخدا
مامان لي لي
25 آذر 92 8:22
تاراااااااااا خواهري الان شدي داور و با يه توپ سر و ته قضيه در شد دختر بياد واويلاس با دوتا پسر هر روز جنگ داريااااااا از من گفتن خواهر اون وقت كار از داوري مسابقه فوتبال در مياد
مامان لي لي
25 آذر 92 8:24
خيلي خوشحال شدم كه روزم و با يه انرژي توپ از طرف تو شروع كردم ديگه بايد اينترنت گوشي رو سانوش كنم خواهر تا ساعت ٤ كه برسم منزل معتاد شده بودم يه مدت شديد همش سركار با گوشي تو نت بودم خواهر
مامان لي لي
25 آذر 92 8:25
فعلاً خداحافظظظظظظظظظظ خواهري جونم
ماری
27 آذر 92 16:45
چه با حال آفرین بر مادر نمونه
تارا
پاسخ
خواهش میشه
فریبا
28 آذر 92 16:30
عسیسم بازم فکرت خیلی خوب بوده دیر اومدی دلم تنگ بود براتون داور شدنت مبارک
تارا
پاسخ
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 دی 92 0:13
فداشون انشالله خدابراتون حفظشون کنه چقدر دوست داشتنی میشن وقتی اینقدر صمیمانه همدیگه رو بغل می کنن
مامان الینا
13 دی 92 7:48
سلام عزیزم .واقعا آفرین به این فکر زیبا.خسته نباشی. این یعنی مدیریت خلاق. سه تا عکس آخری بچه ها خیلی با حال شده انگار از میدون جنگ برگشتند
رها
23 دی 92 16:29
تو خونه فوتباااال وااااااااای خیلی باحالی واقعا تصورشم واسه من سخته آفرین داری
تارا
پاسخ
شیما
8 اردیبهشت 93 17:10
سلام میدونم خیلیییی باتاخیر دارم کامنت میذارم ولی میذارم! خیلی خوشم میاد از رابطه دوستانه پدر و پسری ... به نظرم دیدنش برای هر زنی لذت بخشه ... و شاید به فکرت نرسه ولی کسایی هستند که در حسرت تجربه چنین روزهایی هستند! خدا همتون رو برای هم حفظ کنه
تارا
پاسخ
شیداویاشا
27 تیر 93 19:48
سلام تارا جون خدا پسرهاتو برات نگه داره و شاهد موفقیتهاشون باشییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسی خاله جون بهم سرزدیییییییییییییییییییییییییییییی